طراحی وب سایت نمایشگاهی

طراحی وب سایت نمایشگاهی

طراحی وب سایت نمایشگاهی

طراحی وب سایت نمایشگاهی

هر ساله در ایران و در تمام نقاط این کشور بزرگ نمایشگاه در هر زمینه و موضوعی در حال برگزاری میباشد و زمانی که به تاریخ برگزاری نمایشگاه نزدیک میشویم صاحبان مشاغل به فکر تبلیغات بیشتر و پرداخت هزینه های بسیار گزاف میوفتند تا در نمایشگاه مورد نظر بسیار برجسته تر دیده شوند. دادن تبلیغات در روزنامه ها و مجلات ممکن است تا حدی این دسته از افراد را به هدف خود برسانند اما حقیقت اصلی این است که داشتن یک وب سایت برای نمایشگاه خاص میتواند به تمام ابهامات در این زمینه خط بطلان بکشد.

مشتریان شما بسیار راضی و خشنود خواهند شد که مشاهده نمایند شما به عنوان کارفرما و صاحب شرکت تنها برای یک نمایشگاه خاص که هر ساله هم در آن شرکت میکنید وب سایتی  جداگانه و مخصوص را تدارک دیده اید. این مطلب بسیار ساده میتواند در دید و ذهن کاربران و مشتریانتان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

بنابراین میتوانید از همین امسال یک برنامه ریزی هدفمند برای نمایشگا هایی داشته باشید که هر ساله در آن شرکت مینمایید. چنانچه این فعالیت از همین امروز آغاز گردد تیم تخصصی شرکت بولدیت  میتواند تا زمان برگزاری نمایشگاه آن را در گوگل بهینه سازی نماید تا هم رتبه خیلی عالی در بین رقبای خود داشته باشید و هم سود آن را در زمانی غیر از نمایشگاه ببرید.
معمولا در وب سایتهای نمایشگاهی اطلاعاتی از این دست میتواند به رویت کاربران برسد که عبارتند از:

  •  طراحی زمان و تاریخ نمایشگاه
  •  دادن اطلاعات مربوط به غرفه با ذکر جزئیات دقیق و نقشه آن
  •  طراحی بخش تماس با ما در جهت سهولت ارتباط بیشتر
  •    طراحی بخش نظر سنجی
  •  طراحی اطلاعات کارمندانی که در برگزاری نمایشگاه سهیم هستند
  •  طراحی دستاوردهای بعد از نمایشگاه
  •  ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی از طریق وب سایت
  •  طراحی آنلاین اتفاقات داخل غرفه به کاربران آنلان وب سایتتان

و صدها مورد دیگر که تنها با اقدام شما برای سفارش آنلاین وب سایت خودتان میتوانید به آنها پی ببرید. مطمئنا ما در گروه فنی و مهندسی بولدیت سعی مینماییم یک تجربه آنلاین بسیار عالی برای سفارش وب سایت را به صورت رایگان برای شما فراهم نماییم.

ضمناٌ انجام کلیه پروژه های طراحی وب سایت در اهواز و اجرا و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری با تخفیف ویژه برای نمایشگاه داران عزیز اهوازی  انجام خواهد گرفت.

گالری  ویژه :
وجود گالری تصاویر در وب سایت های نمایشگاهی میتواند باعث جلب و جذب کاربران و مشتریان گردد. داشتن افکت های بسیار زیبا در این بخش میتواند هیجان انگیز باشد. میتوانید غرفه ها و یا لیست مشتریان و یا خدماتی که در نمایشگاه ارائه مینمایید را در بخش گالری نمایشگاه قرار دهیم.

باشگاه مشتریان :
مطمئنا در نمایشگاه با توجه به گستردگی و تبلیغاتی که برای آن انجام داده اید مشتریان زیادی را جلب و جذب خواهید نمود. بنابراین با فراهم نمودن فضایی در وب سایت میتوانید این مشتریان وفادار را به خوبی معرفی نموده و حتی از این بخش به وب سایت آنها لینک نماییم.

هر ساله و در هر دوره از نمایشگاه مشارکت کنندگان و شرکتهایی وجود خواهند داشت تا به عنوان مشتریان جدید,  بخواهید آنها را در وب سایت معرفی نمایید. هر چقدر این بخش جلوی دید بازدید کنندگان باشد, شرکتها و افراد بیشتری برای شرکت در نمایشگاه تشویق خواهند شد.

زمانی نمایشگاه به خوبی برگزار میگردد که مجریان و دست اندرکاران خوب و حرفه ای داشته باشد. بنابراین به صورت کامل میتوانید در این صفحه آنها را معرفی نماییم و حرفه بودن آنها را در وب سایت به دیگران معرفی نماییم. این بخش میتواند در جذب مخاطبان و ثبت نام کنندگان در نمایشگاه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه و برنامه ریزی ها :
موقعیت شناسی و انجام کارها در سر موقع میتواند یکی از پارامترهای برگزاری خوب نمایشگاه باشد. بنابراین میتوانید تمامی تاریخ ها را در وب سایت به صورت آنلاین بیان نمایید تا مشتریان و شرکت کنندگان در نمایشگاه برنامه های کاری خود را بر طبق آن تنظیم و ساماندهی نمایند.

پیام روز مدیران و اجرا کنندگان :
حتما در صفحه اصلی وب سایت که در معرض خوب بازدید کنندگان هم قرار دارد باید پیام روز که میتواند از طرف مدیریت نمایشگاه باشد نشان داده شود. خود این قسمت میتواند به عنوان یک بخش راهبردی و استراتژیک برای بازدید کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه به حساب بیاید.

اخبار و وقایع در نمایشگاه :
حتما قبل از زمان برگزاری نمایشگاه و حتی در زمان برگزاری نمایشگاه اخبار جدیدی به وجود خواهد آمد که میتوان به صورت رسمی در وب سایت آنها را اعلام نمود تا از بروز شایعات در این زمینه جلوگیری گردد. این سرویس را برای راحتی حال مشتریان و شرکت کنندگان انتخاب نمایید.

موقعیت سالن ها :
یکی از بخشهایی که هم به صورت چاپی و هم به صورت آنلاین و قابل دانلود باید در اختیار شرکت کنندگان و بازدید کنندگان قرار داد همین بخش میباشد. آنها باید از موقعیت سالن ها و افراد شرکت کننده در آن اطلاع دقیق داشته باشند تا برای دیدن آنها برنامه ریزی های لازمه را نمایند

صدور مجوزهای نمایشگاهی :
شرکت کنندکان در ابتدا باید مدارک و گواهینامه های لازمه برای شرکت در نمایشگاه را بدانند و در جهت تکمیل آنها اقدامات لازمه را انجام دهند. بنابراین با انتخاب این سرویس میتوانید این موارد را بهتر و موثرتر به آنها اعلام نمایید.

ثبت درخواست برای شرکت در نمایشگاه :
یکی از هیجان انگیز ترین بخشها برای رونق نمایشگاه اعلام حضور افراد و شرکتها در داخل نمایشگاه میباشد. میتوانیم عملیات ثبت نام را به صورت آنلاین برگزار نموده تا رفاه حال شرکت کنندگان و متقاضیان را فراهم نماییم. این سرویس میتواند شروع فعالیت های نمایشگاهی شما باشد.

آمار و اطلاعات :
چه در زمان برگزاری نمایشگاه و چه بعد از اتمام نمایشگاه حتما آمار و ارقامی وجود خواهد داشت تا بتوان به استحضار بازدید کنندگان و افراد شرکت کننده در نمایشگاه برسانید. بنابراین وجود و انتخاب این سرویس میتواند جزء تکمیل کننده موفقیت های شما در اجرای نمایشگاه باشد.

قوانین و مقررات ها :
در زمان برگزاری نمایشگاه حتما قوانین و مقرراتی هم برای شرکت کنندگان و هم برای بازدید کنندگان وجود خواهد داشت که این قوانین باید در وب سایت به سمع و نظر بازدید کنندگان وب سایت برسد. بنابراین برای جلوگیری از بروز مشکل این سرویس و گزینه را انتخاب نمایید.

خدمات نمایشگاهی :
در این بخش میتوانید نمایشگاه و خدماتی که در آن قابل ارائه میباشد را به خوبی اعلام و اطلاع رسانی نمایید. بسیاری از کاربران و بازدید کنندگان وب سایت این بخش را ملاک خوبی برای بازدید از نمایشگاه شما قلمداد مینمایند. کاربران و مشتریان خود را با انتخاب این سرویس افزایش دهید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


زلند